piątek, 14 listopada 2014

PROTEINOWY MURZYNEK - ciasto czekoladowe w 2 minuty

W dodatku ma tylko niecałe 180kcal! W tym 28g białka!
A zrobienie go zajmuje niecałe 2 minuty...

Pamiętacie moją wersję ciasta czekoladowego z mikrofali?
Ten przepis jest podobny, aczkolwiek nie używamy w nim płatków owsianych, dzięki czemu zawiera mniej węglowodanów. Może dla niektórych to niewielka różnica, jednak jeśli ktoś liczy makroskładniki co do grama, to sprawa kształtuje się inaczej ;)


To kolejny powód, dla którego warto zaopatrzyć się w odżywkę białkową :)

Przepis:
-25g odżywki białkowej (u mnie karmelowo-mleczna)
-50ml mleka
-2 kopiaste łyżeczki kakao (10g)
-białko jaja
-1 łyżeczka proszku do pieczenia


Wszystko dokładnie mieszamy w misce, która się nadaje do użycia w mikrofali. Lepiej umieścić masę w dość wysokim/szerokim naczyniu, ponieważ ciasto sporo rośnie.

Grzać w mikrofali około 1,5minuty.


Smarujemy czym chcemy. Może to być masło orzechowe, polewa czekoladowa (przepis TU, TU i TU), dżem, domowa konfitura, syrop klonowy... zupełna dowolność :)

Smacznego!

22 komentarze:

  1. Żałuje, że nie mam mikrofalówki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałam, że ciacho z mikrofali może wyjść tak dobrze :)
    Dziękuję za zgłoszenie do rozdania i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, a samo ciastko smacznie wygląda ^.^

    obs za obs? daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikrofalę mam, więc trzeba zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także na 100% wypróbuję bo bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nowego i chyba nawet ja dam radę z tym ;) Zobaczymy czy mi się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam z paczki takie pseudo ciasto, ale to wydaje się smaczne :) Mikrofala w domu jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam białko bananowe czy można dodać? Mam dietę po operacji gastricbypass i szukam takich cudów nie tylko słodkich, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedzieliście że hula hop poprawia metabolizm ?
    To tylko jeden powód dla którego warto ćwiczyć z hula hop , zobaczcie reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciasto, uwielbiam :) Już wiem co jutro będę mieć na deser

    OdpowiedzUsuń
  11. Super alternatywa dla zwykłego murzynka i wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym od razu kawałek, ciekawy przepis, a pomysł na dodatek dzemu świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie jestem fanem ciast z mikrofali..

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo się cieszę, ze akurat po przejściu na moją dietę na pół etatu trafiłam na Twojego bloga xD mnóstwo przepisów takich, ze ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...