piątek, 22 marca 2013

Owsiane PANCAKES z Lodami BANANOWYMI

Składniki na pancakes
-40g zmielonych płatków owsianych
-1 jajko
-70g serka homogenizowanego
-kilka łyżek mleka
-6 tabletek slodzika
-aromat waniliowy
-proszek do pieczenia
Wszystkie składniki dokładnie zmiksować i usmażyć na teflonie.

Lody bananowe
Bierzemy jednego bananka, kroimy na plasterki, układamy na talerzu i mrozimy na kość :) Po minimalnie kilku godzinach wrzucamy go do malaksera i miksujemy do uzyskania konsystencji lodów.
Takie lody są dużo smaczniejsze, niż te z lodziarni, cudownie kremowe, a przede wszystkim-zdrowsze i bez zbędnych dodatków w postaci cukru, czy śmietany. Zakochałam się od pierwszego spróbowania!


5 komentarzy:

  1. Tym to mnie zaskoczyłaś... ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, takie lody to ja mogę jeść codziennie bez żalu. SUPER <3

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomite placuszki , po prostu przepyszne ;D i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wstawić banana na całą noc? I czy ręczny blender dałby sobie z nim radę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banan może leżeć nawet tydzień, bo ma być całkowicie zmrożony :) Niestety ja do tego musiałam użyć malaksera, blender sobie nie poradził:(

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...