środa, 1 sierpnia 2012

A gdyby tak OMLET z OWOCAMI po raz setny ?!

Wpadłam w owocowo-omletowy obłęd. Codziennie takowy gości na moim talerzu. A obiecałam sobie, że będę ograniczała słodzik.. Niestety, moje postanowienia muszą poczekać, aż zbrzydnie mi się widok jajek. Albo aż moje kubki smakowe przejdą metamorfozę i przestanę lubić słodkie. Czyli prawdopodobnie nigdy.

Ten omlet nieco różni się od swojego poprzednika. Tamten był bardziej puszysty  i biszkoptowy. Ten z kolei dzięki otrębom wizualnie bardziej przypomina placek, jest sztywniejszy, ale.. RÓWNIE SMACZNY ;-)
~~
~~
Składniki na omlet:
-1 jajko
-1 kopiasta łyżka otrębów/płatków owsianych
-1 łyżka lnu mielonego odtłuszczonego
-słodzik
-ulubiony aromat
-odrobina mleka
~~
~~
Tradycyjnie miksujemy wszystkie produkty, jeśli masa będzie zbyt gęsta, trzeba dolać kapkę mleka do uzyskania konsystencji gęstego ciasta naleśnikowego.
To, z czym go zjecie, to już zostawiam Waszej indywidualnej inwencji twórczej :)
``Ja posmarowałam grubo serkiem naturalnym z słodzikiem i aromatem cytrynowym. Na to własnoręcznie zrobiona polewa czekoladowa i duużo owoców :))
~~
~~
zniknął z talerza w mgnieniu oka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...