niedziela, 29 lipca 2012

Owsianka na serku wiejskim

Ciężko mi powiedzieć, czy smakuje lepiej, niż tradycyjna owsianka, jako że jestem wielbicielką tego śniadanka w każdej postaci :) Kombinowałam już praktycznie z wszystkimi dodatkami, ale jeżeli chcecie odrobinę odbiec od zwyczajnych płatków owsianych gotowanych na mleku, wystarczy zastosować malutką zmianę:)
~~
~~
Składniki:
-3 łyżki mieszanki płatków owsianych, otrębów owsianych, pszennych, żytnich, zarodków - jednym słowem- MOJA PUSZKA ZDRÓWKA :D
-100g serka wiejskiego
-słodzik
-opcjonalne dodatki
~~
1. Miszankę otrąb zalać wrzątkiem i odstawić na ~10 minut, żeby otręby wsiąknęły całą wodę.
2.Wrzucić papkę do rondelka, dodać słodzik, serek wiejski i postawić na malutkim ogniu. Serek wiejski zacznie się rozpuszczać i gęstnieć. Należy często mieszać, bo łatwo się przypala..
3.Wrzucić do garnuszka wszystko to, na co macie ochotę ;D
  U mnie było to : aromat waniliowy, pół jabłka pokrojone w kostkę, dwie łyżki malinowej zaprawy do napojów bez cukru, kilka suszonych śliwek, odrobina kakao. PYCHA ! 
_____________________
Do tego moja ukochana kawka mrożona..

~~~




3 komentarze:

  1. owsianka na serku wiejskim ? jeszcze nie próbowałam :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. serek wiejski i owsianka-lubię to połączenie! :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...